Manuál Status je klíč k pořádku a automatizaci Hlavní (účetní) měna systému Zakládáme záznam v Adresáři Vzorový kontakt Varianty produktů - práce se skupinou Vyskladnění a doručení zboží Semafor pro odbavení přijatých objednávek Semafor pro odbavení vydaných objednávek Semafor pro odbavení Dokladů přijatých Hodnocení výkonu Zakázky OSS Komunikace (e-mail, SMS, ...) Dárkový poukaz a Slevový kupón Kurz měny Preferovaná měna kontaktu Ceny produktů Marže, přirážka, rabat DPH v Katalogu, Objednávce, Dokladu ... Datum zdanitelného plnění (DUZP) Typografická pravidla Zaokrouhlení ceny Viditelnost Termín doručení a termín expedice Inventura Změna způsobu doručení Nastavení jazykové mutace Číselné řady dokumentů Způsob řazení karet katalogu na webu Vrácení zboží od zákazníka Účetní období a jeho změna Tvorba vlastní nástěnky Filtrování karet v Katalogu Přidání karet do zbožového feedu Nastavení cookie lišty Obrázek originál vs. zástupce Zaokrouhlení ceny Komunikace e-commerce systému se zákazníkem Heureka – Ověřeno zákazníky Vratka příjemky a vratka výdejky Dostupnost zboží na webu Předvyplněný text na dokumentu Facebook Conversion API Individuální (zákaznické) ceny Přidání webové stránky na plochu mobilního zařízení Překlad Sjednocení duplicitních kontaktů v Adresáři Fakturace objednávek z e-shopu Cena na dotaz Výpis článků v kalendáři a na mapě Změna sazby DPH Propojení s POHODA Bankovní účty a jejich definice Incoterms Balíky (sady) produktů Štítky Aktivace „sdílecí“ stránky Náklady práce Práce s feedy produtků Omezení typu karet v agendě Katalog VS na dokumentech Intrastat Responze z Pohody