Heureka – Ověřeno zákazníky

Pro využití funkce „Ověřeno zákazníky“ systéme Heureka je potřeba nejprve službu aktivovat ve profilu na stránkách Heureka. Následně můžeme nastavit systém cPilot. 

Souhlas se zpracování dotazníku (GDPR)

Předání informací o nové objednávce do systému „Ověřeno zákazníky“ vyžaduje souhlas zákazníka se zpracováním osobních údajů. Tento souhlas může být automatický, ale zákazník musí mít možnost souhlas neudělit (opt-out). 

Tvorba souhlasu

V možnostech agendy Objednávky přijaté (ozubené kolečko vlevo dole), v sekci „Podmínky“ přidáme novou „základní“ podmínku (tlačítko „+ přidat“ vpravo nahoře).

  1. název např: „Chci dostávat dotazníky spokojenosti“
  2. zobrazení „Ve formuláři“ zajistí zobrazení této podmínky přímo v objednávkové formuláři 
  3. vybereme „předvybráno“ (opt-out)
  4. uložit
  5. zapnout viditelnost na konci řádku 

Snímek obrazovky 2023-01-20 v 15.06.22

Propojení s Heureka

V agendě Systém v sekci „Doplňky“ přidáme nové propojení.

  1. klik na tlačítko „+ přidat“ vpravo nahoře a výběr „Heureka.cz“
  2. do položky „API klíč“ vložíme klíč získaný v zákaznickém profilu Heureka
  3. vybereme „podmínku objednání“, která bude povolovat odeslání objednávky do „Ověřeno zákazníky“ (viz předcházející krok „Tvorba souhlasu“)
  4. uložit
  5. zapnout viditelnost na konci řádku

Snímek obrazovky 2023-01-20 v 15.01.57

Definice odeslání objednávky

V možnostech agendy Objednávky přijaté (ozubené kolečko vlevo dole), v sekci „Statusy“ vybereme status objednávky, který má odesílat informace o nové objednávce do systému „Ověřeno zákazníky“. Většinou je to „Nová“.

  1. edituj status (ikona tužky na konci řádku)
  2. výběr služby Heureka.cz nebo Heureka.sk
  3. uložit

Snímek obrazovky 2023-01-20 v 14.58.51

Povolení podmínky pro vybraný web a uživatele

V agendě Webové stránky vybereme příslušný web a dáme upravit. Na záložce „e-commerce“ povolíme použití definované podmínky „Chci dostávat dotazníky spokojenosti“ pro přihlášené i nepřihlášené uživatele.

V „možnostech“ agendy Adresář, v sekci „Profily“ editujeme jednotlivé uživatelské profily a povolíme použití podmínky „Chci dostávat dotazníky spokojenosti“.

Není zvykem do systému „Ověřeno zákazníky“ předávat B2B objednávky a proto v B2B profilech není podmínka dostupná. 

Snímek obrazovky 2023-01-20 v 15.00.07

Měření konverzí

Toto nastavení se implementuje v Google Tag Manageru. 

  • vytvoří se nový „Custom HTML“ Tag, do kterého se nakopíruje kód, viz. níže.
  • musí se v něm změnit proměnná „váš klíč“ (na čtvrtém řádku) na hodnotu vygenerovanou Heurekou!. 
<script type="text/javascript">
  var _hrq = _hrq || [];
  var _hrqp = {{dl.ecommerce}}.purchase.products || [];
  _hrq.push(['setKey', 'váš klíč']);
  _hrq.push(['setOrderId', {{dl.ecommerce}}.purchase.actionField.id]);
  for (var i = 0;i<_hrqp.length;i++) {
    _hrq.push(['addProduct', _hrqp[i].name, _hrqp[i].price, _hrqp[i].quantity, _hrqp[i].id]);
  }
  _hrq.push(['trackOrder']);
  (function() {
    var ho = document.createElement('script');
    ho.type = 'text/javascript';
    ho.async = true;
    ho.src = 'https://im9.cz/sk/js/ext/2-roi-async.js';
    var s = document.getElementsByTagName('script')[0];
    s.parentNode.insertBefore(ho, s);
  })();
</script>
  • jako trigger se nastaví konverzní událost - tedy „ecommercePurchase“

Výsledný Tag by tady měl vypadat takto:

Snímek obrazovky 2023-01-20 v 9.40.22