V agendě Systém v sekci „Doplňky“ přidáme nové propojení.
V možnostech agendy Objednávky přijaté (ozubené kolečko vlevo dole), v sekci „Statusy“ vybereme status objednávky, který má odesílat informace o nové objednávce do systému „Ověřeno zákazníky“. Většinou je to „Nová“.
V agendě Webové stránky vybereme příslušný web a dáme upravit. Na záložce „e-commerce“ povolíme použití definované podmínky „Chci dostávat dotazníky spokojenosti“ pro přihlášené i nepřihlášené uživatele.
V „možnostech“ agendy Adresář, v sekci „Profily“ editujeme jednotlivé uživatelské profily a povolíme použití podmínky „Chci dostávat dotazníky spokojenosti“.
Není zvykem do systému „Ověřeno zákazníky“ předávat B2B objednávky a proto v B2B profilech není podmínka dostupná.
Toto nastavení se implementuje v Google Tag Manageru.
<script type="text/javascript">
var _hrq = _hrq || [];
var _hrqp = {{dl.ecommerce}}.purchase.products || [];
_hrq.push(['setKey', 'váš klíč']);
_hrq.push(['setOrderId', {{dl.ecommerce}}.purchase.actionField.id]);
for (var i = 0;i<_hrqp.length;i++) {
_hrq.push(['addProduct', _hrqp[i].name, _hrqp[i].price, _hrqp[i].quantity, _hrqp[i].id]);
}
_hrq.push(['trackOrder']);
(function() {
var ho = document.createElement('script');
ho.type = 'text/javascript';
ho.async = true;
ho.src = 'https://im9.cz/sk/js/ext/2-roi-async.js';
var s = document.getElementsByTagName('script')[0];
s.parentNode.insertBefore(ho, s);
})();
</script>
Výsledný Tag by tady měl vypadat takto: