Vrácení zboží od zákazníka

Je důležité rozlišit, zda je objednávka uhrazená či nikoliv. Pokud objednávka není uhrazena, je možné pomocí statusu zrušit Objednávku přijatou i Výdejku.

Při uhrazení objednávky vyhledáme v agendě Objednávky přjaté objednávku od zákazníka. Musíme udělat vratku výdejky abychom vrátili zboží na sklad.
1. Na detailu Objednávky přijaté v levém menu vybereme položku Výdejky a klikneme na tlačítko „+přidat“ a zvolíme možnost Vratka výdejky.
Je důležité zkontrolovat Pohyby na skladu, že jsou v nulových hodnotách.

2. Vystavíme opravný daňový doklad aby se z objednávky neodváděla daň.
Na detailu objednávky v levém menu vybereme položku Doklady vydané a otevřeme uhrazenou fakturu.

3. V pravém menu vybere položku Následné doklady, klikneme na tlačítko „+přidat“ a zvolíme možnost Opravný daňový doklad. Zkontrolujeme vrácené položky (ponecháme pouze vrácené položky), uložíme a klikneme na Vytvořit doklad.