Požadavky
Agenda Požadavky slouží k tvorbě a správě požadavků.
Práce s požadavkem
Po otevření agendy Požadavek je zobrazen přehled evidovaných požadavků. V záhlaví modulu je možno zobrazit požadavky různých statusů.
V centrální části je zobrazen přehled požadavků. Klikem na záhlaví můžeme požadavky řadit (datum, název, zodpovědná osoba, ...).
V levém panelu lze změnit pohled na požadavky podle typu, způsobu přijetí, zodpovědné osoby a priority.
Dvojklikem na řádek požadavku nebo klikem na ikonu šipky se otevře detail požadavku s možností editace.
Základní funkce
Záznamy v agendě Požadavky jsou rozděleny v levém bočním panelu:
typ
- Obchod
- Servis
- Výroba
- Interní
způsob přijetí
- Osobně
- E-mailem
- Telefonicky
- On-line
zodpovědná osoba
priorita
- nízká
- vysoká
- naléhavé
- kritické
Nový požadavek
Klikem na tlačítko „+ přidat“ a výběrem typu se otevře formulář:
- název - název požadavku
- typ - typ požadavku
- status - status požadavku (Nový, Vyřízený, Zrušený ...)
- zodpovědná osoba - osoba zodpovědná za vyřízení požadavku
- priorita - priorita požadavku
- trvání - předpokládaný čas na vyřízení požadavku
- datum
- poznámka k datumu - návaznost na datum (dokončit do, odpovědět do, volat ...)
- zadání - prostor pro textový popis požadavku
- řešení - textový popis k řešení požadavku
- způsob přijetí - (interní, telefonicky, e-mailem...)
- zákazník - okno s našeptávačem, vybereme zákazníka z našeho adresáře
- místo
- kontaktní osoba - kontakt na zákazníka
- projekt - vazba na projekt
- zakázka - vazba na zakázku
- schůzka - vazba na schůzku
- Servis - vazba na servis
Pokud vytváříme požadavek přímo z projektu, zakázky nebo schůzky jsou vazby předvyplněny.
Ve spodní liště se nachází ikona pro nahrání souborů.
Status požadavku
V průběhu tvorby, správy a vyřízení může požadavek nabývat několika stavů (statusů):
- nový – každý nový požadavek má při prvním uložení nastaven status „nový“
- rozpracovaný – požadavek, který si zodpovědná osoba převzala k vyřízení
- vyřízený – požadavek je vyřízený
- zrušený – požadavek nebyl řešený, je zrušen
Nastavení
Nastavení se provádí v menu nastavení (ikona ozubených kol) vlevo dole. Vybereme z možnosti Možnosti, Statusy, Typy, Způsob přijetí nebo Poznámka k datumu:
Možnosti - obecné nastavení agendy Požadavky.
Statusy - definice statusů používaných v agendě Požadavky.
Typy - typy požadavku.
Způsob přijetí požadavku - způsob přijetí požadavku.
Poznámka k datumu - poznámky k datu
Hromadné zadání požadavků
Při tvorbě nového požadavku můžeme v spodní liště formuláře „Nový požadavek“ zapnout volbu „hromadné zadání“. Tato volba přidá záložku „zodpovědné osoby“, kde vybereme více uživatelů. Při uložení formuláře vznikne pro každého uživatele vlastní požadavek s identickým zadáním.