Požadavky

Agenda Požadavky slouží k tvorbě a správě požadavků.

Práce s požadavkem

Po otevření agendy Požadavek je zobrazen přehled evidovaných požadavků. V záhlaví modulu je možno zobrazit požadavky různých statusů.

V centrální části je zobrazen přehled požadavků. Klikem na záhlaví můžeme požadavky řadit (datum, název, zodpovědná osoba, ...).

V levém panelu lze změnit pohled na požadavky podle typu, způsobu přijetí, zodpovědné osoby a priority.

Dvojklikem na řádek požadavku nebo klikem na ikonu šipky se otevře detail požadavku s možností editace.

Základní funkce

Záznamy v agendě Požadavky jsou rozděleny v levém bočním panelu:

typ

  • Obchod
  • Servis
  • Výroba
  • Interní

způsob přijetí

  • Osobně
  • E-mailem
  • Telefonicky
  • On-line

zodpovědná osoba 

priorita

  • nízká
  • vysoká
  • naléhavé
  • kritické

Nový požadavek

Klikem na tlačítko „+ přidat“ a výběrem typu se otevře formulář:

  • název - název požadavku
  • typ - typ požadavku
  • status - status požadavku (Nový, Vyřízený, Zrušený ...)
  • zodpovědná osoba - osoba zodpovědná za vyřízení požadavku
  • priorita - priorita požadavku
  • trvání - předpokládaný čas na vyřízení požadavku 
  • datum 
  • poznámka k datumu - návaznost na datum (dokončit do, odpovědět do, volat ...)
  • zadání - prostor pro textový popis požadavku
  • řešení - textový popis k řešení požadavku
  • způsob přijetí - (interní, telefonicky, e-mailem...)
  • zákazník - okno s našeptávačem, vybereme zákazníka z našeho adresáře
  • místo
  • kontaktní osoba - kontakt na zákazníka
  • projekt - vazba na projekt
  • zakázka - vazba na zakázku
  • schůzka - vazba na schůzku
  • Servis - vazba na servis

Pokud vytváříme požadavek přímo z projektu, zakázky nebo schůzky jsou vazby předvyplněny.

Ve spodní liště se nachází ikona pro nahrání souborů.

Status požadavku

V průběhu tvorby, správy a vyřízení může požadavek nabývat několika stavů (statusů):

  • nový – každý nový požadavek má při prvním uložení nastaven status „nový“
  • rozpracovaný – požadavek, který si zodpovědná osoba převzala k vyřízení
  • vyřízený – požadavek je vyřízený
  • zrušený – požadavek nebyl řešený, je zrušen

Nastavení

Nastavení se provádí v menu nastavení (ikona ozubených kol) vlevo dole. Vybereme z možnosti Možnosti, Statusy, Typy, Způsob přijetí nebo Poznámka k datumu:

Možnosti - obecné nastavení agendy Požadavky.

Statusy - definice statusů používaných v agendě Požadavky.

Typy - typy požadavku.

Způsob přijetí požadavku - způsob přijetí požadavku.

Poznámka k datumu - poznámky k datu

Hromadné zadání požadavků

Při tvorbě nového požadavku můžeme v spodní liště formuláře „Nový požadavek“ zapnout volbu „hromadné zadání“. Tato volba přidá záložku „zodpovědné osoby“, kde vybereme více uživatelů. Při uložení formuláře vznikne pro každého uživatele vlastní požadavek s identickým zadáním.