Příjemky

Agenda Příjemky slouží k naskladnění zásob na sklad.

Práce s Příjemkou

Po otevření agendy Příjemky je zobrazen přehled všech příjemek. V záhlaví modulu je možno zobrazit příjemky různých statusů.

V centrální části je zobrazen přehled příjemek. Klikem na záhlaví můžeme příjemky řadit (číslo příjemky, dodavatel, sklad ...).

Dvojklikem na řádek příjemky nebo na ikonu šipky otevřeme detail příjemky s editací hodnot.

Základní funkce

Záznamy v agendě Příjemky jsou rozděleny v levém bočním panelu:

typ

  • zboží

sklad

  • výchozí


autor

  • uživatel, zodpovědný za příjemku

způsob platby

  • Platební karta
  • On-line

způsoby doručení

  • Osobní převzetí
  • Česká pošta
  • PPL
  • DPD

Nová Příjemka

Klikem na tlačítko „přidat“ se otevře formulář se záložkou Obecné.

Obecné

  • název - název příjemky
  • dodavatel - z našeptávače vyhledáme dodavatele
  • IČO, DIČ - vyplní se automaticky po výběru dodavatele z našeptávače
  • e-mail, telefon, ulice, č.p., PSČ, město, stát - vyplní se automaticky po výběru dodavatele z našeptávače
  • typ - typ příjemky
  • status - status příjemky
  • vystaveno - datum vystavení příjemky
  • způsob doručení
  • způsob platby
  • sklad - na který sklad bude zboží přijato (naskladněno)
  • zodpovědná osoba - osoba zodpovědná za příjemku
  • měna
  • varianta dokladu - (s DPH, bez DPH...)
  • jazyk
  • text 1

V centrální části je tlačítko „přidat položku“, která slouží k zadávaní jednotlivých položek příjemky.

Do pole položka zapíšeme položku, kterou chceme příjmout na sklad. Vedle tohoto pole zadáme množství a v dalším poli vybereme požadovanou jednotku z nabídky. Dále zadáme cenu za jednotku a z nabídky vybereme o jaký typ DPH se jedná. Můžeme zadat případnou slevu. Na konci řádku se automaticky vypočítá konečná cena bez DPH. Pro smazání řádku použijeme ikonu koše na konci každého řádku.

Příjemku můžeme případně napárovat na Kartu, Objednávku vydanou, Doklad přijatý. V posledním poli je možnost přidání popisu položky.

Více položek přidáme klikem na ikonu „+ přidat položku" a vybereme „řádek“. Nemusíme vypisovat všechny položky, jestliže existuje objednávka s požadovanými položkami, je možné je přenést pomocí tlačítka „přidat položku“ a vybereme „objednávka vydaná“. Po přenesení z objednávky lze položky přidávat nebo odebírat. 

  • text 2
  • dodatek
  • zakázka - vazba na zakázku

Ve spodní liště se nachází ikona viditelnosti, poznámky, vložení souboru.

Status Příjemky

  • Nová - každá nová příjemka má při prvním uložení nastaven status „nová“
  • Přijatá - příjemka, kterou přepneme na status „přijatá“, naskladní položky na sklad. Při přepnutí statusu zpět na „rozpracovaná“ dojde zpět k vyskladnění položek.

Nastavení

Nastavení se provádí v menu nastavení (ikona ozubených kol) vlevo dole. Vybereme z možnosti Možnosti, Statusy, Typy.

Možnosti - tisk barcode

Statusy - definice statusů používaných v agendě Příjemky

Typy - typy příjemky