Schůzky
Agenda Schůzky slouží k přehledu a plánování schůzek.
Práce se Schůzkou
Po otevření agendy Schůzka je zobrazen v centrální části přehled všech schůzek. Klikem na záhlaví můžeme schůzkyy řadit (datum, název, místo konání ...).
V záhlavý modulu je možno zobrazit schůzky různých statusů a měnit jejich pohled dle potřeby (seznam, měsíc, týden, mapa).
Dvojklikem na schůzku nebo na ikonu šipky otevřeme detail schůzky, kde můžeme se schůzkou pracovat a editovat ji.
Základní funkce
Záznamy v agendě Schůzky jsou rozděleny v levém bočním panelu:
- typ - jednání, porada, pohovor ...
- účastníci - účastníci schůzky (aktivní uživatelé v systému)
Nová schůzka
Klikem na tlačítko „přidat“ a výběrem typu se otevře formulář se záložkou Obecné, Účastníci, Pozvánka a Zápis.
Obecné
- název - název schůzky
- typ - typ schůzky (jednání, porada ...)
- status - status schůzky (plánovaná, zrušená ...)
- od - datum a čas schůzky
- trvání - doba trvání schůzky
- odkaz na chat – odkaz na online schůzku (při typu on-line schůzky)l
- místo konání - okno s našeptávačem, vybereme firmu z našeho adresáře
- ulice, č.p., PSČ, město, stát
- požadavek - vazba na požadavek
- kalkulace - vazba na kalkulaci
- projekt - vazba na projekt
- zakázka - vazba na zakázku
- zodpovědná osoba
- umístění - zobrazení místa konání schůzky na mapě
Účastníci - možnost přidat účastníky schůzky
- Uživatelé - pomocí našeptávače výběr uživatele z naší firmy
- Adresář - pomocí našeptávače výběr účastníka z jiné firmy (neboli naše návštěva)
- Ostatní - další zúčastněné osoby
Pozvánka - text pozvánky
Zápis - zápis ze schůzky
Detail schůzky
Centrální část
V záhlaví se nachází název schůzky.
Pod názvem jsou základní údaje, které jsme zadali. Zpětně lze editovat klikem „upravit“ v pravém horním rohu.
Pod základními údaji je zobrazen text pozvánky a pozvané osoby. Zároveň je u každého kontaktu znázorněno zda byla již byla pozvánka odeslána, potvrzení/nepotvrzení účasti na schůzce ....
Levý boční panel
V tomto panelu jsou zobrazeny agendy, které jsou se schůzkou spjaté a je možné na ně klikem přejít.
Pravý boční panel
V tomto panelu jsou zobrazeny obecné informace (místo konání schůzky, verze schůzky ...).
Spodní lišta
Ve spodní liště jsou zobrazeny ikony:
- koš – smazání schůzky
- duplikovat – duplikace schůzky (kopie schůzky kromě zápisu)
- export – přidání schůzky do kalendáře
- „Odeslat pozvánky“ – odeslání pozvánek
Schválení schůzky
Po odeslání pozvánky je vybraným kontaktům odeslána pozvánka na e-mail. Pozvánku lze online schválit přímo z doručeného e-mailu.
Status schůzky
V průběhu tvorby, správy a vyřízení může schůzka nabývat několika stavů (statusů).
- Rozpracovaná – schůzka, která se ještě řeší
- Schválená – schůzka, která je schválená
- Vyřízená – schůzka, která je vyřízená
- Zrušená – schůzka, která je zrušena
Nastavení
Nastavení se provádí v menu nastavení (ikona ozubených kol) vlevo dole. Vybereme z možnosti Možnosti, Statusy, Typy.
Možnosti
- Pošta - nastavení emailové adresy odkud se má pozvánka odesílat, subjekt pozvánky ...
- Kalendář - volba ukládání schůzek do kalendáře
- Práce - zapnutí/vypnutí automatického zakládání prací ze schůzek v agendě Práce
Statusy - definice statusů používaných v agendě Schůzky
Typy - typy schůzek