Klikem na „+“ můžete vybrat požadovaný parametr, nebo vytvořit skupinu parametrů (ikona G). Přepínačem AND/OR určujeme zda mají být splněny všechny parametry definice nebo jen některé.
Např výběr karet z kategorie „oblečení“, které je modré nebo červené:
1. Vytvoření akce
Novou akci přidáme klikem na „+ přidat“ v pravém horním rohu. Otevře se okno s definicí akce, kde vyplníme požadované údaje. Datum spuštění zadávejte vždy v budoucnu a ne v minulosti, jinak dojde k okamžitému spuštění akce bez provedených kontrol.
2. Kontrola akce
Po uložení definice můžete ověřit, zda definovaný výběr karet je správný. V levém šedém panelu je položka „Vybrané karty“, které zobrazí všechny karty katalogu, které odpovídají definovanému výběru. Pokud není výběr správný můžete (před spuštěním akce) akci znovu editovat a výběr upravit.
3. Spuštění a zastavení akce
Akce se spouští automaticky v nastavený čas v definici, nebo lze spustit kdykoliv ručně klikem na tlačítko „Spustit“ v pravém dolním rohu. Akce se zastaví automaticky v nastavený čas, nebo lze zastavit ručně klikem na tlačítko „Zastavit“ v pravé dolním rohu.
4. Ovlivněné karty – karty v akci
Po spuštění akce se v levém panelu objeví položka „Ovlivněné karty“, které se přehled všech karet, které akce při spuštění ovlivnila. Tento přehled nemusí odpovídat položkám v „Vybrané karty“ protože tato položka zobrazuje karty které nyní odpovídají definici akce, kdežto položky v „Ovlivněné položky“ odpovídaly definici při spuštění. Tzn. že pokud po spuštění akce přidáte nebo upravíte některou z karet, tak že nyní splňuje výběr v definici akce, tak se tato nová karta do akce nezařadí.
Opakování akce
Jednou proběhlá akce již nelze znovu spustit, ale je možno ji duplikovat (ikona duplikace ve spodní liště), akci pak zkontrolovat a spustit.
Zobrazení akce na kartě v katalogu
Na detailu karty katalogu je v sekci „Cena“ u ceníku ikona „sleva“ s odkazem na aktivní akci. V editaci karty můžete i akční cenu ručně změnit, ale při ukončení akce se produktu vrátí původní cena před startem akce.
Kupóny
Systém tvorby a správy slevových nebo dárkových kupónů (kódů). Každý kupón se definuje pomocí:
kód – kód pro on-line aplikaci kupónu. Ikona „magická hůlka“ generuje náhodný kód.
název – název slevové akce, zobrazuje se v nákupním košíku a objednávce
limit použití – počet možných použití kódu. Základní nastavení je 1x.
platnost od do – definice rozsahu datumů a časů, kdy lze kód použít
typ – máme 3 typy kupónů: Kupón na částku – sleva definovaná přesnou částkou Kupón v procentech – sleva definovaná procentem z celkové ceny objednávky Poukaz – poukaz není sleva, ale „způsob úhrady“ a při jeho použití nedochází ke snížení základu DPH
sleva – hodnota v procentech pro typ „procentuální“
přesná částka a sazba DPH - definice hodnoty kupónu pro typ „přesná částka“. Hodnota se definuje v částce vč DPH nebo bez DPH (podle nastavení)
omezení – nastavení různých omezení pro kupón
Omezení kupónu:
Cena – definice hodnoty objednávky na kterou lze kupón použít (např od 1000 Kč)
Webová stránka – omezeni na použití určité webové stránky (pouze pro uživatele, kteří mají více webových stránek)
Katalogová čísla – výběr katalogových čísel, pro které je kupón použitelný
Pouze na nezlevněné položky – sleva nebude aplikována na položky v cenové akci
Nelze kombinovat s jinými kupóny – zamezí použití více kupónu v jedné objednávce
Pouze pro přihlášené uživatele – používá se např jako podpora registrace
Pouze na dopravu – lze aplikovat pouze na poplatky za doručení
Pouze na první nákup – kupón nelze uplatnit, pokud již existuje přijatá objednávka s fakturační e-mailovou adresou, kterou zákazník uvádí při nákupu typ objednávky – typ objednávky, na které lze kupón uplatnit nekontrolované statusy – statusy Objednávky přijaté, ve kterých se nekontroluje e-mailová adresa zákazníka
Vocher nelze využít se slevovým procentuálním kupónem. Automaticky je nastaveno, že nelze kombinovat s jinými kupóny.
Dárky
Systém tvorby a správy dárků k nákupu. Každý dárek se definuje pomocí:
katalogová karta – výběr jedné z karet katalogu, které se bude nabízet jako dárek
množství – počet jednotek, která tvoří dárek (např. dárek jsou 2 kusy základního produktu)
jednotka – po zadání katalogové karty se výběr omezí na všechny prodejní jednotky vybrané karty
platnost od do – definice rozsahu datumů a časů, kdy se dárek nabízí a lze použít
cena – definice prodejní ceny dárku ve všech měnách s volbou zda jde o cenu s nebo bez DPH
omezení – nastavení různých omezení pro použití dárků
Omezení kupónu:
cena – definice hodnoty objednávky pro kterou lze dárek použít (např pro objednávky od 1000 do 2000 Kč)
webová stránka – výběr webové stránky na které se bude dárek nabízet
pouze pro přihlášené uživatele – používá se např jako podpora registrace
ceník – dárek se nabízí pouze zákazníkům nakupujícím v tomto ceníku (např. dárek není pro B2B)
Body
Systém tvorby a správy bodů. Každy bod se definuje pomocí:
zákazník - vyhledání zákazníka v adresáři
množství - počet nových bodů
platnost od do - definice rozsahu datumů a časů, kdy lze body použít