Uživatele můžeme ručně řadit přetažením za ikonu „změna pořadí“ na konci řádku. Abecední seřazení se provádí ikonou „seřazení“ ve spodní liště agendy.
Dvojklikem na řádek uživatele nebo na ikonu šipky otevřeme detail uživatele s editací a dalším nastavením.
Záznamy v agendě Uživatelé jsou rozděleny v levém bočním panelu na:
skupiny
pracovní týmy (musí být založen minimálně jeden tým v nastavení agendy)
V záhlaví je možno zobrazit uživatelé pro viditelnosti v systému:
Klikem na tlačítko „+ přidat“ se zobrazí nejprve nabídka s výběrem skupiny uživatele. Po výběru skupiny se otevře formulář se záložkou Obecné, Osobní a Platnost
Obecné – základní informace o novém uživateli
Osobní – osobní údaje uživatele
Ve spodní liště jsou ikony pro:
Detail kontaktu se provede dvojklikem na řádek se jménem uživatele.
Stránka je rozdělena do 3 částí:
Levý panel
Centrální panel
Pravý panel
Nastavení mzdy, pracovní doby, svátků a dovolené.
Mzda uživatele slouží především k určení nákladů na zakázkách, kde uživatel vykazuje práci. Cena jeho práce je dána součtem hodnot „mzdové náklady“ (hrubá mzda + odvody), „režijní náklady“ (náklady zaměstnavatele spojené s pracovním místem: nájem, energie, nábytek, software, ...) a „nemzdových nákladů“ (stravenky, odměny, ...). Vše je definováno v hodinové sazbě.
Fond dovolené je počet hodin dovolené v roce (od 1.1. do 31.12.) na kterou má uživatel nárok. Od tohoto fondu se odpočítává vykázaná dovolená v agendě Docházky a uživatel má přehled o čerpání v průběhu roku.
Fond placeného volna – počet hodin volna v roce. Jedná se např. o Sick days.
„kalendář svátků“ - zobrazuje svátky v kalendáři docházky. Může se využít při výpočtu odměny za práci ve svátek.
„Pracovní doba“ - definice počátku a konce pracovní doby slouží především jako předvolba pro položky „dovolená“, „paragraf“ ... v agendě Docházka pro hlášení nebo evidenci absence.
Definice podpisů pro tvorbu dokumentů (Doklady vydané, ...) a odesílání e-mailů.
2 typy podpisů:
Zařazení uživatele do týmu. Pro zařazení uživatele do týmu musí být vždy založen alespoň jeden tým, který založíme v nastavení Týmy.
Platnost upozornění. Po skončení platnosti dojde uživateli požadavek.
Nastavení se provádí v menu nastavení (ikona ozubených kol) vlevo dole. V levém bočním panelu je nastavení:
Práva přístupu k jednotlivým agendám a funkcím se nastavují prostřednictvím uživatelských skupin. V nastavení agendy Uživatelé je seznam uživatelských skupin. Na detailu je přehled všech agend cPilot. V pravém panelu je přehled uživatelů, kteří jsou zařazeni do této skupiny.
Na editaci skupiny (tlačítko „Upravit”) je nastavení funkcí nebo omezení uživatelských práv:
Klikem na ikonu agendy se otevře okno s nastavením práv přístupu uživatele editované skupiny.