Individuální (zákaznické) ceny

V agendě Adresář na záznamu Kontaktu, záložka Katalog, máme možnost definovat prodejní ceny Odběratele (cena za kterou nakupuje).

Základem je definice „prodejního ceníku“, který definujeme pro každý katalog.
„Výchozí“ hodnota je platná pouze pokud neexistuje definice pro katalog. Webová stránka (e-shop) definuje základní prodejní ceník pro jeden vybraný katalog produktů. Pokud nemá přihlášený odběratel definovaný vlastní ceník pro tento katalog, tak se použije definice ceníku webové stránky.

Následně se z definic na Adresář/Kontakt/Katalog hledá první platná definice v tomto pořadí:

  1. „listace“ – pokud zde cena není definována pokračuje se na:
  2. „prodejní cena karty“ v účetní měně – pokud cena není definována pokračuje se na:
  3. „sleva karty“ v % – pokud cena není definována pokračuje se na:
  4. „cenová hladina“ a její definovaná sleva – pokud není cena definována prodává se za ceníkovou cenu

Sleva dle cenové hladiny umožňuje 2 definice:

  • „prodejní cena %“ – hodnota sníží (nebo zvýší při zadání záporného čísla) ceníkovou cenu produktů
  • „sleva %“ – hodnota definuje uváděnou slevu z celkové prodejní ceny

Obě tyto slevy s sčítají.