Nastavení se provádí v menu nastavení (ikona ozubených kol) vlevo dole. Vybereme z možnosti Možnosti, Statusy, Typy, Podmínky.
Možnosti
obecné nastavení agendy Objednávky přijaté.
Pošta
- e-mail - odesílatel zákazníkovi i příjemce prodejci – e-mail ze kterého odchází informace o změně statusu objednávky a e-mail na které přichází kopie; na jednotlivých typech objednávky lze nastavit specifické adresy pro vybraný typ objednávky.
Status:
- status obj. po přidání do zakázky – definice statusu, který se nastaví každé objednávce pokud je tato přidána do zakázky
Status podle semaforu:
Nastavení automatické změny statusu objednávky podle výdejek (výdej ze skladu) a dokladů vydaných (fakturace).
Automaty je nastavují podle stavu semaforu:
- expedováno pro objednávky, které mají všechny položky v expedovaných výdejkách
- vyfakturováno pro objednávky, které mají vystavené daňové doklady
- expedováno + vyfakturováno pro kombinaci obou semaforů
V nastavení se určuje pro které objednávky ve vybraných statusech se nemá automat používat.
„Nastav status“ určuje cílový status vybraného automatu.
Každý status lze automaticky nastavit pouze jednou. Pokud tedy ručně objednávku vyřadíte ze statusu, který je uveden v „nastav status“, tak již automat tuto objednávku do tohoto statusu znovu nezařadí.
Kalkulace
- filtr pro přidávání – omezí rozsah kalkulací nabízených pro vložení do objednávky
- status kalkulace po objednání – definice statusu kalkulace, který je jí nastaven při objednání (tvorba objednávky přijaté)
Statistika – výběr statusů Výdejky, Zásilky a Dokladu vydaného, které se projeví v hodnocení a přehledech objednávky
Statusy
Definice statusů používaných v agendě Objednávky přijaté.
Obecné:
- název – interní název
- barva – výběr předefinovaných barev pro ikonu
- ikona – výběr předefinovaných ikon
- vytvoř výzvu k platbě pro online platby – při nastavení statusu se automaticky vyrobí dokument „výzva k platbě“ definovaný na způsobu platby
- odeslat e-mail zákazníkovi / prodejci – odešle e-mail na adresu odběratele / prodejce
- poslat pdf objednávku jako přílohu - do odesílaného e-mailu přibalí pdf objednávky
- odeslat SMS zákazníkovi - pošle SMS odběrateli objednávky
- zamezit editaci objednávky - zamezí editaci objednávky v tomto statusu. Pouze uživatel ve skupině s povolením „editovat uzamčené dokumenty“ má právo změnit status objednávky
Jazykové záložky - editují texty pro jednotlivé jazyky objednávky:
- název – zobrazuje se na webu, v e-mailu, v PDF objednávky
- předmět – tvojí předmět zasílaného e-mailu
- text v e-mailu – tvoří obsah zasílaného e-mailu; více o struktuře e-mailu objednávky
Typy - definice typů objednávek přijatých:
- název – interní nazev
- KS – konstantní symbol
- formát čísla – pro každý typ je samostatná číselná řada; definice číselných řad
- VS - variabilní symbol
- typ zakázky – tento typ se použije pokud je zakázka zakládána z objednávky
- e-mail, odesilatel – pro každý typ mohu nastavit jiný e-mail ze kterého odchází zprávy o změně statusu
- e-mail prodejci, příjemce – pro každý typ mohu nastavit jiný e-mail na který odchází zprávy o změně statusu