Nastavení se provádí v menu nastavení (ikona ozubených kol) vlevo dole. Vybereme z možnosti Možnosti, Statusy, Typy, Podmínky.
Možnosti
obecné nastavení agendy Objednávky přijaté.
Pošta
- e-mail - odesílatel zákazníkovi i příjemce prodejci – e-mail ze kterého odchází informace o změně statusu objednávky a e-mail na které přichází kopie; na jednotlivých typech objednávky lze nastavit specifické adresy pro vybraný typ objednávky.
Status:
- status obj. po přidání do zakázky – definice statusu, který se nastaví každé objednávce pokud je tato přidána do zakázky
Status podle semaforu:
Nastavení automatické změny statusu objednávky podle výdejek (výdej ze skladu) a dokladů vydaných (fakturace).
Automaty je nastavují podle stavu semaforu:
- expedováno pro objednávky, které mají všechny položky v expedovaných výdejkách
- vyfakturováno pro objednávky, které mají vystavené daňové doklady
- expedováno + vyfakturováno pro kombinaci obou semaforů
V nastavení se určuje pro které objednávky ve vybraných statusech se nemá automat používat.
„Nastav status“ určuje cílový status vybraného automatu.
Každý status lze automaticky nastavit pouze jednou. Pokud tedy ručně objednávku vyřadíte ze statusu, který je uveden v „nastav status“, tak již automat tuto objednávku do tohoto statusu znovu nezařadí.
Kalkulace
- filtr pro přidávání – omezí rozsah kalkulací nabízených pro vložení do objednávky
- status kalkulace po objednání – definice statusu kalkulace, který je jí nastaven při objednání (tvorba objednávky přijaté)
Statistika – výběr statusů Výdejky, Zásilky a Dokladu vydaného, které se projeví v hodnocení a přehledech objednávky
Statusy
Definice statusů používaných v agendě Objednávky přijaté.
Obecné:
- název – interní název
- barva – výběr předefinovaných barev pro ikonu
- ikona – výběr předefinovaných ikon
akce - vytvoř výzvu k platbě pro online platby – při nastavení statusu se automaticky vyrobí dokument „výzva k platbě“ definovaný na způsobu platby
- vytvoř digitální produkty – při nastavení statusu se automaticky vytvoří digitální produkt
komunikace - odeslat e-mail zákazníkovi – odešle e-mail na adresu odběratele
- přibalit objednávku jako přílohu – do odesílaného e-mailu přibalí pdf objednávky
- přibalit doklady vydané jako přílohu – do odesílaného e-mailu přibalí pdf dokladu vydaného. Je nutné v agendě Doklady vydané nastavení Typy vybrat, jaký typ dokumentu je určen k odeslání. Při editaci zatrhneme možnost při plném uhrazení automaticky vystavit a odeslat doklad o přijaté platbě
- přibalit nákupní podmínky jako přílohu – do odesílaného e-mailu přibalí pdf obchodních podmínek. Tuto možnost musíme ještě nastavit v nastavení v možnostech Podmínky. Při editaci obchodních podmínek v záložce Obecné zatrhneme připojit k e-mailu.
- přibalit digitální produkty jako přílohu – do odesílaného e-mailu přibalí pdf digitálního produktu
- přibalit vybrané soubory (z jazykové záložky) – na jazykových záložkách můžeme přiložit soubor, který se přibalí k e-mailu
- odeslat e-mail prodejci – odešle e-mail na adresu prodejce
- poslat pdf objednávku jako přílohu – do odesílaného e-mailu přibalí pdf objednávky
- odeslat SMS zákazníkovi – pošle SMS odběrateli objednávky
nastavení - zamezit editaci objednávky – zamezí editaci objednávky v tomto statusu. Pouze uživatel ve skupině s povolením „editovat uzamčené dokumenty“ má právo změnit status objednávky
marketing - Heureka.cz - dotazník spokojenosti – při nastavení statusu se automaticky odešlě dotazník spokojenosti
- Heureka.sk - dotazník spokojenosti – při nastavení statusu se automaticky odešlě dotazník spokojenosti
- Zboží.cz – měření konverzí
- věrnostní body – dobití konta
- věrnostní body – storno dobití konta
Jazykové záložky - editují texty pro jednotlivé jazyky objednávky:
- název – zobrazuje se na webu, v e-mailu, v PDF objednávky
- předmět – tvojí předmět zasílaného e-mailu
- text v e-mailu – tvoří obsah zasílaného e-mailu; více o struktuře e-mailu objednávky
Typy - definice typů objednávek přijatých:
- název – interní nazev
- KS – konstantní symbol
- formát čísla – pro každý typ je samostatná číselná řada; definice číselných řad
- VS - variabilní symbol
- typ zakázky – tento typ se použije pokud je zakázka zakládána z objednávky
- e-mail, odesilatel – pro každý typ mohu nastavit jiný e-mail ze kterého odchází zprávy o změně statusu
- e-mail prodejci, příjemce – pro každý typ mohu nastavit jiný e-mail na který odchází zprávy o změně statusu