se zobrazí seznam všech štítků.
Další možnost založení štítku je napsáním do pole název štítku a kliknutím na klávesu „Enter“ se štítek založí.
Záznamy v agendách Adresář (Kontakty a Kontaktní osoby), Kalkulace, Objednávky přijaté, Zakázky, Obsah, Wiki jsou rozděleny podle štítků v levém bočním panelu.
Při vzniku Objednávky přijaté z Kalkulace (schválení e-mail, tlačítko „schválit“) se štítky z Kalkulace přenesou na formuláře zakládané Objednávky přijaté.
Při zakládání Zakázky z Objednávky přijaté (tlačítko „+ Zakázka“) se štítky z Objednávky přijaté přenesou na formuláře zakládané Zakázky.
Ve formuláři nového dokumentu může uživatel štítky editovat.
Při každém uložení Kalkulace (i pouhá změna statusu) se štítky Kalkulace přidají na Objednávku přijatou a na Zakázku, na Zákazníka (kontakt v Adresáři) a na Kontaktní osobu (v adresáři), do které je Kalkulace zařazena.
Při každém uložení Objednávky přijaté (i pouhá změna statusu) se její štítky přidají na Zakázku, na Zákazníka (kontakt v Adresáři) a na Kontaktní osobu (v adresáři), do které je Objednávky zařazena.
Tato funkce je řízena v nastavení (možnosti) v agendách Kalulace a Objednávky přijaté.
agenda Kalkulace:
agenda Objednávky přijaté:
Štítky se pouze přidávají. Tzn. pokud na Kalkulaci štítek zrušíme, tak se z Objednávky přijaté nebo Zakázky neodebere. Pokud na Zakázce štítek odeberu, tak se při přeuložení Kalkulace štítek na Zakázku opět přidá.