Pro editaci slouží tlačítko +přidat a vybíráme z přidání příchodu, služební cesty, přestávky a odchodu.
Docházku si evidujeme v pravém horním rohu na černé liště, která je zobrazena celou dobu při práci s cPilotem. Po kliknutí na ikonu stop se rozbalí tato nabídka:
Po kliknutí na jednotlivou ikonku se čas projeví v agendě docházky.
agenda docházky v horním panelu obsahuje tyto položky:
V dolní části pod docházkou se nachází celkový součet (dnů a hodin) položek: „Pracovních“, „Placeno“, „Rozdíl“ „Vykázáno“. Ve spodní části najdeme také počet svátků a dovolené (dnů a hodin).
V horním panelu agendy absence se nachází vyhledávač, který filtruje záznamy podle:
V této agendě se zobrazuje kalendář s políčky jednotlivých dnů, které se dají editovat pomocí ikony +. Po kliknutí na + vybereme typ absence.
V případě zadávání žádosti o schválení vícedenní dovolené v kalendáři klikneme na „+“, otevře se tabulka s řádkem požadovaného data a času dovolené. Pod řádkem se nachází tlačítko „+ přidat položku“, kterým přidáme další den. Ke schválení přijde žádost dohromady na více dnů.
Ve spodní části se nachází lišta s šipkami, kterými se lze pohybovat mezi jednotlivými měsíci.
V této agendě se nachází reporty docházky zaměstnanců.
V horní liště se nachází vyhledávač, který filtruje záznamy podle: autora, datumu vytvoření, datumu změny, viditelnosti
Nastavení se provádí kliknutím na ikonu ozubeného kola vlevo dole.
V levém menu nastavení vybíráme z nastavení „možnosti“, „Typy“ a „Terminály“.
V možnostech lze nastavovat zodpovědnou osobu, která má právo schvalovat docházky.
Po skončení měsíce uživatel schvaluje docházku a předává ji ke schválení nadřízenému uživateli. Po skončení měsíce se na stránce přehledu docházky objeví tlačítko „Uložit a předat ke schválení“. Po schválení docházky uživatelem se vytvoří report docházky, kde docházku schvaluje nadřízený uživatel.
V agendě Reporty se zobrazí přehled reportů docházky všech uživatelů. Po kontrole docházky uživatele klikneme na Schváleno nadřízeným a uložíme.
Máme možnost docházky exportovat do Excelu. Export provedeme ikonou Exportovat, která se nachází na spodní liště.
Nastavení se provádí v agendě Uživatelé. Více o nastavení zde kapitola Mzda.
Nastavení automatického vytvoření přestávky (např. na oběd) a její odečtení od placené docházky.
Toto nastavení zajistí, že v okamžiku ukončení docházky (pouze typ záznamu „odchod“) se vytvoří záznam „povinná přestávka“ v délce z nastavení a to pouze v den, kdy celková denní vykázaná docházka je délce minimálně hodnoty v nastavení.
Na přehledu docházky se pak zobrazí položky: