Pokud vytváříte více CAPI pro různé jazykové mutace webu, je důležité si je správně pojmenovat, aby bylo poté snadné je mezi sebou rozlišit.
V agendě „Webová stránka“ na příslušné jazykové mutaci je nutné přiřadit správné CAPI, které jste vytvořili dle předchozího kroku.
Tímto je CAPI nachystané.
Pokud se vyskytne chyba, je to možná tím, že ve složce webu chybí složka „perm“. (Domo)
Rozhraní Conversions API je navrženo tak, aby vytvořilo spojení mezi marketingovými daty inzerenta (například událostmi na webových stránkách, událostmi v aplikacích a offline konverzí) ze serveru inzerenta, webové platformy, mobilní aplikace nebo CRM se systémy Meta, které optimalizují cílení reklamy, snižují náklady na výsledek a měří výsledky.
Namísto udržování samostatných bodů připojení pro každý zdroj dat mohou inzerenti využívat rozhraní Conversions API k odesílání více typů událostí a zjednodušit svůj technologický stack. V případě přímé integrace to znamená navázání spojení mezi serverem inzerenta a koncovým bodem rozhraní Conversions API společnosti Meta.
Události serveru jsou spojeny s ID datové sady a jsou zpracovávány stejně jako události odeslané prostřednictvím Meta Pixel, Facebook SDK pro iOS nebo Android, partnerské sady SDK pro mobilní měření, offline sady událostí nebo odeslání souboru .csv. To znamená, že serverové události lze používat při měření, reportování nebo optimalizaci podobně jako ostatní kanály připojení. Offline události mohou být použity pro měření přiřazených offline událostí, vytváření offline vlastního publika nebo měření.